Програма лояльності

Користуєшся послугами Hotlan давно? Час отримувати знижки за лояльність.

Умови участі та отримання знижки по програмі лояльності:

  1. Термін безперервного користування послугами не менше 1 року з перервою в користуванні за рік не більше 1-го місяця.
  2. Абонент подав заявку на активацію знижки: Заявка на активацію знижки подається через особистий кабінет абонента (Розділ «Сообщения») та перевіряється Провайдером на безперервність користування, після чого приймається рішення про надання знижки.
  3. Строк користування послугами:
  • 1 рік – 3%
  • 2 роки – 5%
  • 3 роки – 7%
  • 4 роки – 10%
  • 5 років і більше – 15%
  1. Програма лояльності не розповсюджується на користування послугами на акційних тарифах.
  2. В акції можуть брати участь діючі абоненти мережі Hotlan. Програма лояльності не розповсюджується на юридичних осіб.
  3. При перерві у користуванні послугами Абонентом більше 1-го календарного місяця за календарний рік, всі знижки знімаються, і відлік починається з дати активації Абонента.
  4. При можливості отримання більшого % знижки Абонентом, подається заявка на збільшення знижки. В автоматичному режимі розмір знижки не збільшується.
  5. Провайдер залишає за собою право відмовити в наданні знижки без пояснення причини або при недотриманні цих умов/правил, а також всі інші права.