Програма лояльності
Програма лояльності
Користуєшся послугами Hotlan давно? Час отримувати знижки за лояльність.
Умови участі та отримання знижки по програмі лояльності:
- Термін безперервного користування послугами не менше 1 року з перервою в користуванні за рік не більше 1-го місяця.
- Абонент подав заявку на активацію знижки: Заявка на активацію знижки подається через особистий кабінет абонента (Розділ «Сообщения») та перевіряється Провайдером на безперервність користування, після чого приймається рішення про надання знижки.
- Строк користування послугами:
- 1 рік - 3%
- 2 роки - 5%
- 3 роки - 7%
- 4 роки - 10%
- 5 років і більше - 15%
- Програма лояльності не розповсюджується на користування послугами на акційних тарифах.
- Програма лояльності не розповсюджується на користувачів, які проживають в приватному секторі, підключені по технології wi-fi, GPON, FTTb та на юридичних осіб.
- При перерві у користуванні послугами Абонентом більше 1-го календарного місяця за календарний рік, всі знижки знімаються, і відлік починається з дати активації Абонента.
- При можливості отримання більшого % знижки Абонентом, подається заявка на збільшення знижки. В автоматичному режимі розмір знижки не збільшується.
- Провайдер залишає за собою право відмовити в наданні знижки без пояснення причини або при недотриманні цих умов/правил, а також всі інші права.